dinsdag 14 februari 2017

Fijne valentijnsdag allemaal :)

Ik hoop dat iedereen een leuke dag gaat hebben, en weer even tijd maakt voor elkaar, en even weer herinnert wordt aan de liefde voor elkaar. Hoe het ook weer begon... ooit.. :)
Fijne dag allemaal.

Mijn dag begon zo:
Ik kreeg een flinke bos rode rozen van mijn vriend/man. Lief hoor!
En een doosje bonbonnetjes en ook nog een flinke punt chocoladefudgetaart, waar ik zo gek op ben.
Heerlijk!
Voor hem had ik een leuk en schattig glazen potje gekocht waar ik muntendrop in heb gedaan. Ik had het versiert met een mini parelsnoer met ook vlindertjes eraan. Herinnerend aan al onze 5 kindjes die het leven niet mochten leven, door een aangeboren afwijking aan o.a. de hersenen en hersenstam. Eigenlijk zijn we met 6 kinderen, in ons hart, althans.
Ook deed ik een kaart bij het droppotje, en schreef dat ik dankbaar ben voor de 10 jaar die we vandaag precies ook bij elkaar zijn. Met alle pijn en verdriet wat in die 10 jaar voorbij is gekomen, hebben we toch ook heel veel mooie dingen beleefd en we hebben afgesproken, we gaan nu voor de 10 goede jaren. En hopelijk zijn we in de komende 10 jaar allebei ietsje minder eigenwijs.... ;)
Dus vandaag gaan we onze ene zoon, die gelukkig de hersenafwijking niet heeft, en gelukkig wel heerlijk en gezond door het leven gaat, eens extra verwennen. En natuurlijk onszelf ook vanavond, gezellig samen even op de bank met de tissues erbij, want de griep is nog altijd niet verdwenen. En dus wordt er nog heel wat (vooral door mij) af gesnotterd en gekucht, maar goed al met al gaat het vandaag al wel ietsje beter en mag ik niet klagen op zo'n dag, waarop we weer even worden herinnert dat de liefde best bijzonder is. Fijn!