vrijdag 20 mei 2016

Van soepjurk naar elegante strandjurk :)

Zoals al eerder gezegd vind ik het: een soepjurk...!
De strandjurk, die ik wil gaan dragen bij heel heet weer, wat in de zomermaanden vast weer komt. Al zou je dat nu niet zeggen. Het is vandaag erg grijs als ik hier naar buiten kijk.

Gister kon je zien dat ik ermee bezig was en hiervoor satijn biaisband gekocht had. Vanochtend heb ik het erop gestikt en zie daar: het resultaat! Het is zo gek nog niet. Ik ben er zelf verbaast over: Van soepjurk naar elegante strandjurk en dat alleen met een biaisbandje. Nou ik ben blij. Misschien doe ik er nog een ceintuurtje om, dacht ik van datzelfde biaisband. Misschien ook best leuk..? Nu moet ik morgen alleen nog even de onderkant zomen en het splitje er netjes inmaken en dan is de strandjurk klaar. Zo zie je maar, wordt het toch nog leuk ;)