maandag 7 maart 2016

Gedoe om zaadjes

Vandaag ben ik afgeweken van mijn normale boodschappenregime.
Klinkt heftig, maar normaal doe ik 1x per maand boodschappen met verse groente en de overige weken haal ik alleen groente en fruit bij, bij de groenteboer. De super komt dat brengen en daarvoor betaal ik niets extra zolang ik boven de EUR50 bestel.
Dus dat werkt prima.
De prijs bij de groenteboer is niet hoger als de supermarkt, en de producten erg goed.
Dus dat werkt prima.
Waarom zou ik er dan vanaf wijken....?
Tja....
Ik ben gezwicht voor de moestuinzaadjes van de bekende supermarkt.
Erg he ;)
Vandaag heb ik een deel van de maandelijkse boodschappen die in de reclame waren en met extra moestuinpotje beschikbaar waren gekocht.
Wat bleek toen ik na het inladen bij de auto op de bon keek?
Ik had niet alle moestuinpotjes gekregen....
Ik besloot te vragen hoe dat kon, en wat bleek: de computer verwerkte het nog niet goed waren ze al achter gekomen. Ik kreeg keurig de overige moestuinpotjes mee en daar ging ik weer.
Op naar huis.
Thuis gekomen heb ik de boodschappen snel opgeruimd en mezelf getrakteerd op een lekkere kop cappucino. Heerlijk!
De moestuinzaadjes zijn leuk. Allemaal verschillende gekregen. Van peterselie tot venkel en bietjes, echt leuk, maar of ik nog een keer zelf boodschappen ga doen i.p.v. de bezorging? Ik weet het nog zo net niet.