donderdag 3 maart 2016

En toen was het alweer donderdag

De dinsdag woensdag en donderdag vulden zich met afspraken voor thee en koffie en een wandeling. Heerlijk in de vroege ochtend een wandeling van een uurtje. Goed voor de conditie ook merk ik en erg gezellig. Ik loop met een stel andere dames. Leuk!
Maar morgen is het weer vrijdag en hoopt onze zoon naar een kinderfeestje te mogen gaan. Enthousiast dat hij is! Ook al zo leuk!
Ondertussen zijn we druk doende met de tuin.
Er worden boompjes gepland, gras gezaaid en een moestuin aangelegd. Heerlijk om de tuin zo te zien veranderen. Ik kan nu al genieten van hoe het straks gaat zijn als het weer zo mooi is dat we weer buiten kunnen zitten in het zonnetje. Op het nieuwe terrasje, met de nieuwe plantjes en moestuin, dichtbij de achterdeur. Ik kijk er echt naar uit.
Maar morgen eerst vrijdag. Mijn wekker zal om 6.15uur weer afgaan en dan is het tijd voor het eerste rondje van de dag met de hond. Daarna gezellig ontbijten en dan bekers en trommels vullen en naar school fietsen en dan is het weer eens tijd om aan het naaiwerk verder te werken. Ik zal proberen foto's te maken. Meestal ben ik te laat en denk ik, o ja daar had ik leuk een foto van kunnen maken, en dan is het alweer te laat.... Ik ga het morgen proberen om het niet te vergeten. Nu ga ik eerst eens even een glaasje water drinken en duik ik nog eventjes in mijn studieboek. Want het pakket kwam gister aan. Nu nog de aanvullende studieboeken bestellen en aan de slag. Spannend hoor. Ik hoop maar dat ik het nog kan..... Studeren was nooit mijn sterkste kant. Nou ja studeren ging nog wel, maar volhouden.. Dat vind ik moeilijk. Eerst maar eens bedenken hoe ik dat ook weer deed, uittreksels maken, planning maken, samenvattingen maken..... Tsssss das lang geleden hoor.... ;)