zondag 19 juli 2015

Gestolen....

Zoals velen van jullie wel weten, heb ik meerdere kinderen die overleden zijn, door een aangeboren afwijking.
Zij liggen begraven op een begraafplaats.
Nu probeer ik altijd om de bloembakjes die we daar neerzetten zo lang mogelijk mooi te houden en mijn moeder helpt daarbij.
Dat is erg fijn, want als we daar dan komen is het fijn om te zien dat alles zo mooi bloeit.
Nu waren wij een weekje op vakantie en in die vakantie is er iemand geweest die de bloembak van mijn oudste zoon heeft meegenomen!
Mijn moeder kwam daar om die prachtige bak vol met petunia's en fuchsia's water te geven en zij schrok zich een hoedje....... Weg is die plantenbak...! Gewoon weg.
Vanochtend zijn wij er even geweest en het is vreselijk om te zien.
Hoe kan iemand dat nou doen?
Dat begrijp ik echt niet.
Maar goed, er is niets meer aan te doen, dus had ik gister snel een paar nieuwe plantjes gekocht en die hebben we daar vanochtend weer neergezet. Nu maar hopen dat ze die wel laten staan.