zaterdag 18 juli 2015

De tomaten in de kas

Het leuke van even weggaan is het thuiskomen en het bekijken van de tuin.
Wat is het allemaal gegroeid!
De tomatenplant is zelfs naar beneden gevallen, waarschijnlijk topzwaar...
Maar het groeit en hoe. Ik had het niet gedacht. Gelukkig hadden we een lieve oppas die de dieren en de tuin verzorgde en dat is erg goed gegaan. Geweldig!
Hieronder nog een foto van de tomaten:
Het wordt denk ik tijd dat ik ze moet toppen. Een naar klusje want het groeit zo mooi en dan vind ik het erg lastig om de snoeischaar er in te zetten. Nu groeit de tomatenplant al helemaal scheef zoals je ziet, dus toch maar doen.
In de kas staan 6 tomatenplanten. Een pruimtomaat zoals je op de foto onderste foto ziet en gewone tomaten (zie bovenste foto) en dan nog kerstomaatjes.
Nu maar hopen dat ze ook gaan kleuren. Het is me nog nooit gelukt. Zoveel tomaten als er nu aan zitten, trouwens ook niet. Ik wacht het in spanning af :)