donderdag 2 april 2015

Verdriet...

Het heeft even geduurd, ik was druk met van alles en daardoor vond ik de tijd even niet om te bloggen. En het heeft ook nog een andere reden:

Ik was zwanger, maar om diverse redenen hebben we deze zwangerschap moeten beëindigen.
Tevens is er een sterilisatie uitgevoerd, waardoor ik nu geen kinderen meer kan krijgen.

Het is een heel verdrietige tijd, en ook is het een keerpunt.
We zullen moeten accepteren dat in ons gezin maar 1 levend kind is, en 5 kinderen dichtbij ons hart...
We genieten extra van onze zoon, maar altijd is het dubbel en dat zal waarschijnlijk ook altijd wel zo blijven. Ze maken allemaal deel uit van mijn leven, en dat zal altijd zo blijven en het verdriet wat erbij hoort mag er zijn. Waarom het allemaal is gebeurd, weet ik niet, maar we moeten blijven kijken naar het de mooie dingen in het leven, die er ook zijn, en daar samen hard voor vechten....