dinsdag 14 april 2015

En toen was het maandag... jarig!

Maandag dat is echt een rare dag om jarig te zijn. Iedereen is naar werk en school en daar zit je dan jarig te wezen. Visite hadden we niet uitgenodigd omdat ik lichamelijk nog niet heel goed uit de verf kom en het dan wat te vermoeiend zou worden. Dus het was rustig in huis. Ik heb heerlijk wat rond gerommeld: bedden opmaken, strijken, was sorteren, was aanzetten, was ophangen, de woonkamer gepoetst en de wc's schoongemaakt. Wel kreeg ik ondertussen heel veel lieve appjes en natuurlijk was ik 's ochtends om 06.30uur al vreselijk verwend met een nieuw koffiekopje, een chocolademelk kopje (want dat vind mama zo lekker) en lekkere douchegel, een luchtje en een doosje met bonbonnetje... oh oh wat een verwennerij!
De boodschap erbij was: mam om 10.00uur wordt er iets bezorgd je moet wel thuisblijven hoor!
Ok, mamma is thuis.
Om 9.30uur kwam mijn man thuis met een overheerlijk mokkataartje van de bakker. Wat heerlijk! Zelf had ik niets gebakken, er kwam immers geen visite en om dat nou voor jezelf te maken, dat is me dan ook een beetje te gek. Zeker met 2 mannen in huis, die liever geen taart eten.
Maar nu was er opeens toch taart bij de koffie. Mjam.
En jawel, om 10uur ging de bel en ik zag een enorme bos rozen, en een mevrouw die ze kwam brengen. Wat leuk! Wat veel! Kijk maar:


Het zijn er 39! Omdat ik 39 jaar werd. Oh wat heb ik gehuild, zo prachtig, zo lief! Zoveel rozen!
En ze geuren heerlijk. Maar ik vond het echt te gek. Te veel en te te te... maar ik geniet er wel van. Ze staan prachtig op onze eettafel. Heerlijk om zo 's ochtends beneden te komen en dat zie je het eerst. Daar word ik wel vrolijk van :) T is prachtig en veel te gek.... Hopelijk staan ze lang, kunnen we nog lang nagenieten :)