zondag 8 februari 2015

Opgeruimd, staat netjes

Vanochtend nog even verder gegaan met mijn opruimactie.
Ik wil zoveel mogelijk opruimen en het liefst elke dag een aantal dingen uit het huis laten verdwijnen.
Soms lukt dat maar niet elke dag.
Normaal ga ik op zondag niet opruimen en druk druk aan de slag, maar het liep zo vanochtend en dan is het goed. Ik heb de rondslingerende tijdschriften opgeruimd en alleen degene die ik nog bewaren wil in opbergdozen gestopt, dan ligt het stofvrij.
De boekenkast moest ook al een tijdje opgeruimd worden en ik heb alle kookboeken bij elkaar gezet de fotoboeken onderin en de kranten van Kidsweek van mijn zoon liggen op reikhoogte dan kan hij er zelf bij. De dagbladen in de container, en de nog in te plakken foto's bij elkaar op een stapeltje.
Zo werd een rustige zondag toch nog een redelijk productieve zondag en dat scheelt morgen weer.