zondag 23 februari 2014

Een nieuwe agenda

Mijn zoon wilde mijn agenda, want hij had er geen.
Ik dacht dat waait wel over, want hij is natuurlijk pas 6 jaar.
Dus niet.
Ook vandaag: Mam, mag ik jouw agenda. Ik had al gezegd dat ik dan eerst een andere moest gaan kopen, maar dat hielp vandaag niet, want het was zondag.
Geen winkel open hier.
Toen dacht ik, misschien op internet en ik vond via google een mooie printable.
Netje per week de mogelijkheid om afspraken te noteren, maar ook: Wat eten we deze week?, Welke boodschappen moeten niet vergeten worden en natuurlijk een To Do-lijstje.
Het lijkt handig.
Sorry voor de foto, die is een beetje scheef.
Daarna ging hij hard aan de slag met zijn eigen agenda. Er was meteen een familymeeting om te bespreken wie welke afspraken de komende week allemaal had en alles werd genoteerd.
Zo leuk. Hij zit in groep 3 en leert natuurlijk, schrijven en lezen en natuurlijk leert hij de letters en cijfers veel defiger als wij... :) Zo leuk!