maandag 24 februari 2014

Een mooie zonnige dag

De dag begon mooi.
De vogeltje tjilpten en we fietsen naar school. Met handschoenen aan, dat wel.
Maar het zonnetje scheen en het leek toen al zo prachtig.
Alleen moest ik werken vandaag.
Dus het grootste gedeelte van de dag zat ik binnen, zo jammer.
Morgen probeer ik vroeg klaar te zijn en hopelijk is het dan weer zo'n prachtige dag.

Verder had de kip weer een ei gelegd en heeft ook vandaag weer lekker rondgescharreld in de tuin.
Ik heb nog gevoetbald met mijn zoontje in de tuin, en die gekke kip loopt er gewoon heel relaxed tussen, niks bang voor die bal.
Heel bijzonder.
Dus met alweer 4 eitjes op voorraad moeten we maar weer eens gaan nadenken over wat we er van gaan maken. Oei wat een straf... worden het cakejes, wafels, of pannenkoeken..... wat zullen we doen?

Nu eerst maar even weer verder met mijn werkzaamheden hier thuis.
Ik moet voor mijn werk nog even wat doen en dat is nog denk ik een uurtje werk. Daarna was sorteren, wasmachine aanzetten met de timer zodat het morgenochtend klaar is, de droger uitpakken even strijken en lekker een kopje thee drinken en dan hopelijk nog even een stukje haken.
Ik ben weer verder gegaan met het dekentje voor mijn zoon.
Het wordt al een fleurig geheel, maar nog flink wat vierkantjes te haken.
Even doorzetten nog.
Snel aan het werk.