dinsdag 24 september 2013

Terug naar de orde van de dag

De orde van de dag. Die bestaat hier uit opstaan, brood eten, naar school fietsen, naar het werk fietsen en als dat klaar is naar huis fietsen. Vaak is het dan al na elven voordat ik terug ben en om 11.30uur moet ik weer op de fiets naar school. Dus ja, mijn huishoudelijke klusjes schieten er de laatste tijd nogal bij in. Daar moet ik dus een oplossing voor zien te verzinnen, want ik heb een stof allergie en dat houd toch echt in dat het huis schoon moet zijn. De laatste tijd is daar dus niet veel van gekomen, maar vanmiddag als ik terug ben van het volgende 'breng'-rondje ga ik echt beginnen. Ik wil eigenlijk elke dag een stukje opruimen en schoonmaken. Maar hoe pak je dat aan? Ik ben niet goed in lijstjes, ik schrijf er altijd teveel op. Hoe doen jullie dat? Ik ga straks dus met frisse moed beginnen aan de bovenverdieping. Die bestaat hier uit 3 slaapkamers en een badkamer met bad, wastafel en wc. Allemaal gladde vloeren en 2 die als slaapkamer worden gebruikt, de derde is washok/kantoor. Binnenkort een update, met hoe de plannen ervoor staan. Gewoon maar beginnen is waarschijnlijk het beste idee. Nu snel op de fiets, ons manneke ophalen van school. Ik ben benieuwd naar de verhalen. Tot later!