woensdag 4 september 2013

Steeds beter....

Elke dag gaat t een stukje beter. Manneke op school en mama thuis. Wat is loslaten toch lastig.... Zou ik de enige moeder zijn? Ik blijf maar kijken op dat horloge. Moet ik al eten koken? Want we eten altijd tussen de middag warm. Snel op de fiets en natuurlijk veel te vroeg op t schoolplein. Toch maar wat rustiger fietsen, de volgende keer :) Het lijkt iedereen zo gemakkelijk af te gaan, of is dat schijn? Maar het grote genieten begint ook weer. De herfst doet z'n intrede en daarbij hoort de oogst van de moestuin, de bramen in overvloed en de nog zo heerlijk nazomerzon. Vanochtend heerlijk de was buiten gehangen. Heerlijk, buiten is het stil en fris, de zon schijnt door de bomen en het geluid van de vogels. Wat heb ik dat gemist, gek dat ik daar gelukkig van kan worden.... Verder is er natuurlijk ook mijn huishoudplan, maar mijn plannen zijn te ambitieus, zo blijkt. Maar goed, dat maakt niets uit. Elke dag een stukje dan komen we er best, morgen weer een dag.