dinsdag 24 september 2013

Korte update

Wat stond er op het programma? Poetsen en mijn huis weer een beetje terugvinden :) Hier onder een korte update. Wat heb ik gedaan: Zoon naar school, hard teruggefietst, snel naar boven, wat vond ik? Wel ja! 3 droogrekjes vol maar dan ook echt vol met was! Ja dan lukt poetsen niet erg. Eerst maar was strijken dan en was opvouwen. Na de nodige nette stapeltjes weer in de kast te hebben gelegd kon ik dan eindelijk beginnen. De emmer sop gehaald en toen hoorde ik een harde bonk in mijn Brievenbus. Ik werd blij! Mijn zuurschaaltje van Teunie van www.eenvoudigleven.blogspot.nl die ik van haar had gekocht op marktplaats is aangekomen. Zo mooi, dat boerenbont. Maar goed, veel tijd om te bewonderen was er niet, snel snel naar boven. En Ja het is gelukt, de koffie lukt niet meer, want ik moet nu op de fiets. Straks eerst rustig koffie drinken. Wat een slagveld was het om dat voor elkaar te krijgen voor 15.15uur. Maar op de valreep gelukt, zwetend en wel :) Maar da's goed tegen de overtollige kilootjes.