woensdag 4 juli 2012

Juni is alweer voorbij

Tja, juni is al bijna weer voorbij en ik heb nog niet 1 bericht geplaatst. Schandalig. Maar ja, geen tijd, druk druk druk. Maar ik zal het goedmaken. Vanmiddag ga ik fototjes maken van de tuin en ik zal ze hier posten. Het is zo heerlijk buiten. Alles groeit, bloeit en ruikt heerlijk. De zon schijnt en het lijkt zowaar zomer. En volgende week begint de kindervakantie! Hoera! Gezellig! Ja, vind ik echt gezellig. Kunnen we weer samen allerlei dingen ondernemen. Geen klok om in de gaten te houden, gewoon genieten van de dag. Heerlijk, wat heb ik dat gemist.... Ook liggen er weer een paar naaiprojectjes klaar om af te maken. Een shirt, een colbert en een broek voor mij en voor het kleine manneke, korte broeken, blouses, en verder weet ik het nog niet. Nu nog heeeeeeel veel tijd, en inspiratie.... Moet lukken.